Dinner with friends

I fredags gjorde jag och Joe trerätters och bjöd våra vänner! Eller rättare sagt så gjorde jag bara potatismuffinsen då mina ögon höll på att döda mig! 2,5 timme nattsömn, jobb 7-15 och lökhackande (no shit..) är inte att rekommendera! La mig på sängen med dunkande huvudvärk men blev till slut mig själv igen. Så det blev en jättetrevlig kväll ändå, synd bara att L inte kunde va med.. Förrätten blev kallrökt lax med löjrom och krustader fyllda med skagenröra. Till huvudrätt åt vi grillad fläskfilé, potatismuffins och pepparsås. Desserten blev en vit chokladpanacotta med färska bär. Långa middagar i goda vänners lag är bland det bästa som finns alltså <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0