aoutch..

Känns som min träningsvärk tagit sig till en ny nivå; ledvärk! Not cool. Såhär har jag aldrig haft förut..jag måste ha stretchat alldeles för dåligt efter träningen i tisdags. Men en promenad pallar jag förhoppningsvis med idag iallafall..
 
Igår kom mamma och pappa hit och käkade middag med oss. Det blev italienskt, våra hemmagjorda köttbullar i röd stark sås och tagliatelle. Mums! Köttbullarna blev riktigt goda faktiskt! Till efterrätt körde vi på Pecannötpajen från i måndags. När mamma och pappa hade åkt fick vi även en fika-invite från Bergsgatan! Där bjöds det på äppelpaj, surr och lite annat smått och gott. En mysig kväll.
 
Ikväll vankas jobb, imorgon likaså men sen är det helg! Assssum.
 
Prommis nu'rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0