Hej jag bor i soffan

Men vars tog lördan vägen? Försvann i ett nafs trots att jag klev upp i ottan och åkte på morgonspinningen å allt..
Tur att vi klev upp och tvingade iväg oss! Alla vet vi ju att den enda träningen man ångrar, är den som inte blir av! Även fast jag inte riktigt tycker den meningen är helt sann alla gånger...Men idag är jag glad att träningen blev av, och jag var snäll mot kroppen och körde efter min egen förmåga..

Efter träningen åkte vi hem, svira om och gjorde stan med Malin och Jon. Åt lunch på The American Way och gick och kollade lite. Sen tog vi en fika på Coop innan vi åkte hem. Hade en hemsk huvudvärk jag inte haft på år och dar så la mig på soffan och dog några timmar. Kanske även anledningen till att dagen gått så fort! Mår bättre nu men tycker det är en knepig tid att börja ta sig an nå större projekt för kvällen. Blir nog en lugn afton. Huvudvärken är nog ett tecken på en stundande förkylning men jag hoppas den kommer snabbt och går över fort i så fall. Är bara drygt att gå runt i veckooor och känna sig småkrasslig, är hellre sjuk på riktigt några dagar så jag kan göra mig förtjänt av det ;) bli matad med choklad, få allting serverat och ligga och tycka synd om mig själv, haha! Nämen ni fattar. Hellre att det faktiskt bryter ut och går över nån gång istället...

Nu ska vi ha en mysig lördagkväll. Hoppas ni andra får det också :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0