Då var det natten igen

Haha
Gillar hur våra veckor ser ut nuförtiden; arbete, mat, träning..mer hinns det inte med känns det som. Karln jobbar nu heltid på sitt nya jobb plus extra timmar för att få ihop semester till resan, dessutom cyklar han så ofta det går till och från jobbet med nästan en mil i enkelväg. En morgon stämplade han in typ kl 6.13 EFTER cykling och dusch..Han är ju hurtigare än FAAN själv! Men så är han ju tuktad av den bästa också.......
Eller så är han en utomjording, en såndär ödla i plastfodral från serien V (anno 1983) ungefär. V var tydligen veckans top notch på den tiden, iallafall om man ska tro min mor. Man kunde inte fara ut nånstans en fredagkväll med risk för att missa V...Alltså 80-talet måste varit branå mysigt ändå? Haha

På tal om rosa garderober liksom. Hann faktiskt med en stadsveva idag, precis som igår. Äntligen hittat en hel del av vad jag behöver vilket har visat sig vara väldigt mycket, eeeeh... Såatteh, fick fantastisk hjälp av en tjej på Apoteket att hitta nytt puder, foundation och concealer då! Guld värt, min hud har sällan tett sig värre! Måste få bukt på problemen, helst igår!!!! En bra solskyddsfaktor är kirrad och så även en massa fina sommarkläder. Men så var det ju den där jävla bikinin det sitter i också. Hade fucking perfekta bikinis förra året som jag på nåt vänster lyckats färga av på varandra. Gah, vilken besvikelse.
Nåja, har ju åtminstone två veckor till på mig iallafall att hitta allt jag behöver. Är ändå stressad å de är inge kul.
Imorgon åker jag iallafall till Umeå för lite kvalitetstid med min fina Emelie! Har jag tur får jag även träffa Marina :) Hon är saknad!
NU börjar jag bli trött, efter sisådär 5 timmars nattsömn och 18 timmar uppe...Helsjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0