Nattligt svammel

Jaha det var ju just snyggt.
Svårt att sova..
Känner mig superstressad över mitt liv just nu. Haha det låter ju galet med tanke på hur chill jag verkar ta det med allt men skenet bedrar ibland. Kanske är just därför? Är så jävla mycket jag har framför mig känns det som så att jag inte vet vars jag ska börja. Folk kan skaka på huvet åt det.. men dom vet inte. No offense.

Dock kan jag erkänna att det inte alls hade behövt vara så, det hade kunnat vara så enkelt. Men steget mellan tanke och handling är betydligt längre än så. Jag är less på den dumma ursäkten men känner att energin knappt finns ibland, så vad gör man? Jobbar på att energin ska finnas där men det är inte alltid så lätt sånahär gånger. Blir så less på mig själv! Onekligen en ond cirkel jag befinner mig i och skrämmande bekvämt är det på samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0