New.

Haha
Inne på fjärde omgången nu tror jag.
Men skit i det, let's try again baby. Kom ihåg, Highwaay med två A, annars hamnar ni fel. Highway Unicorn efter Gagas låt med samma namn. Ska se henne i huvudstaden i Augusti och kan knappt tro det är sant. En milstolpe i livet som dom säger. Jag kommer fortsätta tjata om Gaga och hur fantastisk hon är, det får ni dras med. Givetvis om annat också men hur spännande ni tycker det är, är en annan sak. Tycker bara det är roligt om det känns personligt, allt annat är meningslöst tycker jag. Här ska jag skriva för att varva ner, inte tvärtom.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Man kan aldrig ha för många bloggar, right ;) Åh vad kul att du äntligen ska få se Gaga!



Svar: Ja det är vyn från balkongen du ser. Åh mysigt det lät med vin på balkongen ;) Längtar tills vi ses! Kram

2012-05-07 @ 21:43:21
Postat av: Martina

Haha ne ;) ja det känns stort!



Jag längtar jag med :) Tar med mig vinflarran ;) haha Kram

2012-05-09 @ 22:08:45
URL: http://highwaayunicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0