Summer wanties

Haha snacka om oeffektiv dag! Nog kändes det att man hade ledigt alltid. Malin kom hit på en kopp kaffe och kollade taxfreetidningen inför den stundande Cypern resan och försökte hjälpa mig i packningspaniken..alltså det är över 2 veckor tills vi åker men jag VET hur det brukar bli...ett jävla kaos! Haha det är tur att jag har en syster som styr upp tillvaron för mig ibland. Imorgon blir det en trip in till stan iallafall. Efter det kvällsjobb. Och idag har jag vart så lat att det inte blev nån träning så det måste jag också försöka tränga in där nånstans..
I år vill jag ha en GUL bikini! Får väl se om jag får tag i någon. Allt säljer ju slut så fort i den här lilla hålan..
Här är några av mina favoriter, allt från H&M förutom kilklackskorna från BikBok och dom äger jag redan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0