Helgen

Har haft en azum helg! Efter jobbet i torsdags tog jag tåget till Umeå och mötte upp Emelie! Jävligt konstigt att jag inte hälsat på henne tidigare, hon har ju två lägenheter bakom sig som jag aldrig vart i också haha. När vi väl ses så blir det i Övik liksom.
Vi landade iallafall hemma i hennes lägga, kalasfin! Verkligen. Påkostad men prisvärd. Det är annat än vad man kan säga om det vi betalar för. Dessutom ett lugnt, trevligt område..jag måste nog allt erkänna att jag är lite avundsjuk faktiskt! Man kanske sku' flytta till Umeå och pröva lyckan där?

Hur som haver; kvällen kom,vi gjorde tacos och surrade till mitt i natten. På fredagen åkte vi in till stan och mötte upp Emelies kusin Natalie och hennes lille son Hugo, 3 månader. Kuligt! Var inte igår man träffa na direkt haha. Blev en massa surr och fika på ett mysigt café mitt i stan. Unnade mig en sketago kycklingmacka med curry och jordnötter på! Sen gick vi en sväng på stan innan vi sa hejdå, men jag var ju illa tvungen att rota igenom hela H&M i jakt på en bikini inför utlandet, haha! Emelie din stackare jag lovar att ställa upp för dig nästa gång..

Vy från balkongen. Hemtrevligt område!
Det blev rätt sent innan vi hade gått klart på stan och hittat en restaurang med ett ledigt bord..
Hamnade till slut på ett ställe som heter Costas iallafall!
Där åt vi grekiskt, Souvlaki och ett glas rött blev det för min del..
Hoppade på bussen hem och vinade lite till! Alkoholen flödade som aldrig förr, bokstavligen, haha! Jag lyckades blöta ner både bord, duk och matta. Fail!
Jag var jobbig men Emelie vid gott mod ändå ;)
Förevigade mitt misstag på korken. Korkat ;)
Hade tyvärr inte möjlighet att träffa Marina, men vi får ta igen det snart!
På lördageftermiddag tog vi båda tåget hem till Ö-vik igen. Har haft två supermysiga dagar iallafall! ♥ Vi får göra om'ett snart!

Kommentarer
Postat av: Marina

Klart det ska göras om, för då vill/kan jag också va med! :)

2012-05-14 @ 08:18:13
Postat av: emelie

Tack för dessa dagar var toppenkul! Haha ja det tog sin stund på hm men känns ju bra att jag kan räkna med dig när jag ska handla ny bikini ;) haha neda skämt och sido. Grekiskt var verkligen supergott och mysigt ställe med :) Ja kom snart igen! Kram bruden <3

2012-05-14 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0