Höpp Höpp!

Shuuu! Halva arbetsveckan har gått, höpp höpp!
Känns helt sjukt att nu kunna säga; Nästa vecka åker vi!!!!! Cypern, Fig Tree Bay.. oh baby, oh baby. Imorgon ska jag börja packa har jag bestämt, det torde nog behövas.
Har en sån häääärlig träningsvärk i benen, är stel och haltar rakt fram hahah..#Feelinglikearobot! Men det får bah lov att gå över tills imorgon så jag kan träna på lediga dagen och allt!
Förövrigt har jag vart ute och ätit middag med arbetskamraterna ikväll. Trevligt! La Casa Mia verkar vara ett bra ställe också. En mexikansk biffstek, ett glas vin och en efterrätt för 179 pix var väl inte fy skam?! Haha måste bah säga't...
Å så fick jag även skjuts hem från stan, tack snälla! Sånt är verkligen guld värt.
Senare tog jag och Joe även en sväng ut till Thom och Helena. T föreslog det tidigare ikväll men när vi väl kom dit såg vi inte till honom överhuvudtaget, haha. Aja! Fick prata med finaste svägerskan iallafall :)
Har provat ett par nyköpta brillor också, tror dom får följa med till Cypern..
Nu är jag TRÖTT. Sovmorgon imorgon FTW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0